Zdraví žen 40

Zdraví žen 40

Hnutí za udržitelné potraviny je zametání zemi.
Farmářské trhy , bio produkty, geneticky modifikované potraviny , klec zdarma vejce — všichni se stávají součástí kulturní lingo Zatímco hodně z tohoto rozhovoru se zaměřuje kolem toho, zda bio potraviny jsou lepší pro zdraví lidí, nezapomínejme, že tyto trendy jsou také dobré pro planetu. Přečtěte si o to dozvědět se o 33 šetrné k životnímu prostředí stravovací návyky, které dělají rozdíl pro naše těla a naše země.

Zvažte bezmasá. V případě, že jste si nevšiml, maso a nehrál moc roli, v jaké jsme doposud mluvili jako o. Být vegetarián je dobrý způsob, jak snížit příjem kalorií a spoustu vitamínů a minerálů, ale to bylo řečeno, to může být provedeno špatně.

I když to není nejlepší nápad jít plně vegetariánská, většina lidí jíst příliš mnoho masa. Dobrý nápad, je změnit množství a druhy masa jíte: swap vepřové kotlety na libové kuřecí maso; na steak tuňáka.

Jestli je to možné, nechte prodejce spustit kreditní zprávy a posoudit své úrokové sazby. Nebo, pokud víte, že vaše kreditní skóre, řekněte finance manager, co to je, a sazba, za kterou byste nárok. Můžete dát své informace do finanční manažer po telefonu. Některé prodejny mají žádosti o úvěr na svých internetových stránkách a můžete vyplnit. Je-li úroková míra je nižší než v pre-schválený úvěr, jít na to. Pokud ne, budete už mít dobrý úvěr zamčené.

Řezání, limonády a další cukr naplněné kapaliny je také jednodušší, než si myslíte, a pomůže vám vyhnout se přibývání na váze, které je často spojené s pitím sladkých nápojů.

Pokud zjistíte, že je těžké, můžete začít tím, že pije horký zelený čaj s raw medu nebo dělat ochucené vody naplněním to ovoce a bylinky doma Tyto náhražky jsou jen pár způsobů, jak pomoci dostat se přes tyto "sladký" nápoj chutě, ale v případě, že zvuk nudné, výzkum jiných alternativ není nikdy špatný nápad.

Možná, že jste motivováni, aby přechod od zpracovaných potravin na celek, skutečné potraviny, takže se můžete zastavit počítání kalorií a obav o hubnutí. Možná, že jste motivováni, aby se vzdát slon v porcelánu" běžecký pás cvičení a jógu místo, protože vaše nadledviny jsou výstřel a jste unavení z cítí jako blbost. Možná budete rozhodnete, že budete muset udělat nějaké duševní detoxikaci házet negativní hlasy tak-a-tak z vašeho posvátného prostoru. Hlavní je, že JSTE se rozhodli, a svou sílu, aby si vybral zdravý životní styl začíná zevnitř.

Cítit naše nejlepší v našich 30s,€™s důležité, aby jíst zdravou stravu , včetně dostatek zeleniny, ovoce, celá zrna, libové bílkoviny a nízký - nebo nízkotučné mléčné výrobky. Základní vitamíny, minerály a další živiny, jako je železo, kyselina listová, vápník, draslík, vitamíny skupiny B, vitamín D, vlákninu a zdravé omega-3 mastné kyseliny, může pomoci zajistit dobré zdraví v našich 30s a mimo ni. To'€™s rovněž důležité omezit příjem zpracovaných potravin a rychlého občerstvení, podniknout kroky ke snížení množství sodíku (soli) v naší stravě , a postupujte podle poskytovatele zdravotní péče'€™s doporučení pro užívání vitaminů a/nebo minerálních doplňků.

MAJÁK, poháněný ADA dostane lékaři zaplaceno rozšířit jejich péči dosáhnout" pro jejich chronických pacientů. Náš program se integruje se všemi hlavními systémy emr pomoci poskytovatelům identity příležitosti pro péči, poskytuje na míru pacienta program zaměřený na stravu, fyzickou aktivitu, dodržování a protokolování, a je doplněna soucitný tým sester, ověřený diabetes pedagogové a poradci, to vše s cílem zvyšování kvality péče a kvality života lidí, kteří žijí s chronickým onemocněním.


Náš program kvalifikuje poskytovatelé tvrdí, CMS 99490. ADA je naše největší investor, oni jsou co-designer obou našich pacienta a poskytovatele programů, a jejich dobrovolníci jsou naše nejhlasitější evangelistů.